شهید وحیـد اسمــاعیـل زاده

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید وحیـد اسمــاعیـل زاده

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید وحیـد اسمــاعیـل زاده

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام وحید اسماعیل زاد از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حسین جان
تاریخ تولد : 1346/12/16
تاریخ شهادت : 1362/12/06
محل تولد : بابل
گلزار شهدای ---
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : چیلات - عملیات والفجر6
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری حیات، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

همزمان با شناسایی هویت شهید‌گمنام بابلی بارگاه مطهر شهید "وحید اسماعیل‌زاده"واقع در دانشکده کشاورزی ساری شاهد حضور خانواده و مادر این شهید با همراهی مسئولان استانی، شهرستانی و دانشجویان این دانشکده بود.

بنابراین گزارش، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری درسوم آذر1388 میزبان دو شهید گمنام شد که از مناطق عملیاتی چیلات (عملیات والفجر 6) به این دانشگاه انتقال و طی مراسمی باشکوه با حضور گسترده مردم و دانشجویان در دانشگاه به خاک سپرده شدند و حالا پس از گذشت هشت سال تدفین این شهدا هویت پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله مدفون در این دانشگاه با انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید "وحید اسماعیل‌زاده" فرزند حسین جان ساکن شهرستان بابل استان مازندران که در سال 1362 به منطقه عملیاتی چیلات اعزام شده بود پس از سال‌ها در سال 1388 به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تشییع و به خاک سپرده شد.

میثم میثم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۵ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر

شهید پژوهی وحید اسماعیل زاده بابل چهاراره گله محله - سال 1384 مجتبی خدام الحسینی - مجید رنجبر - مهدی جباری- میثم فردوس و...

جهت مشاهده فیلم به لینک زیر بروید 

http://www.aparat.com/v/jUc8l


میثم میثم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۹ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر